-

Hej!
Idag har vi absolut inte gjort nånting! jag och Robin vara bara legat i sängen och kollat på one tree Hill hela dagen. Och nu är han och spelar hockey med nåra kompisar, och jag ligger fortfarande i sängen.
Mår väl inte sådär jätte bra idag hemma känner mig bara jätte deppig och har galet ont i huvet, men de går väl över snart.

Igår kväll var jag och Robin på bio med mamma och Philip på heron city och kollade på en dag i Phuket, den var sådär okej inte så jätte bra men min lillebror tyckte om den i alla fall.
Ikväll händer de inte så mycket mer klockan är ju redan nio och vet inte när Robin kommer hem så jag ska nog bara sova.
Hoppas ni får en roligare kväll än mig..

F

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3253824/images/2012/pic_188917785.jpg" class="image">

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!