Felicia

Hejhej!
Har inte orkat skrivit något på ett tag men har ändå inget för mig just nu så tänkte att jag kunde skriva lite nu.

Just nu så gör jag ingenting ska väl gå och sova snart har haft en super tråkig kväll.. Men imorn ska jag vara med jossan ska hem till henne och träffa hennes lilla katt för första gången. Vi ska väl inte göra så mycket bara mys kväll hyra massa filmer och bara kolla på film.
På lovet har jag typ inte gjort någonting var med Robin. Kollat på one tree Hill nu ska jag börja kolla på säsong 5, den är så grymt bra helt sjukt!
Men ska sova nu ha de bra. Puss.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!