God morgon

Förlåt för att jag inte har skrivit nåt på hela helgen. Men har inte haft lust.

I fredags åkte jag hem till Robin vi gjorde inte så mycket han åkte och spela hockey och jag låg och kolla på film.
På lördagen åkte vi hem till mig sen kom jossi och jossan och då fick vi ut och åkte lite skridskor som jag hade lovat Robin men vi åkte inte så länge vart så dåligt väder sen. Och sen kom Malin och då låg vi bara ute i mitt garage och kollade på film sen gjorde vi inte så mycket mer.
Igår hade jag dans träning när jag kom hem kollade jag bara på one tree Hill hela kvällen så nu är jag klar med säsong två ska börja med trean snart. Den är så sjukt bra!
Nu är jag påväg till skolan kommer lite sent eftersom att SL aldrig kan hålla sina tider.
Hoppas ni får en bra dag.
Puss
F

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!