lycklig!

igår så hade jag en underbar kväll! då jag träffade mina underbara vänner som jag har saknat såååå mycket! vi träffades i stan och sen skulle vi gå och boka biobiljetter. Vi ville se safe house men det fanns bara splittrade platser så då fick vi välja en anna film och det fick bli chroncircle typ. Den var faktiskt rätt bra! sen skulle vi välja matställe haha så då gick vi till jensens men där fanns det inga platser och tacktack alla som var där! för annars hade vi aldrig träffat GURKAN! haha, jarå, så vi bestämde oss för att gå till kungshallarna och där satt han och åt! jag var såå lycklig. haha, sen så när han skulle gå så följde vi efter och bad om att få ta foto. och det fick vi!! var så glad! så fick en väldigt lyckad kväll igår! tack mina sötnosar för kvällen!
ÅÅÅH BÄSTA!!! :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!