Måndag

Godmorgon!
Måndagar är nog den skönaste dagen, börjar halv 10 och slutar 3 och har bara sköna lektioner så idag kommer de att gå rätt bra. Efter skolan tänkte jag gå till gymmet gymmade knappt något förra veckan så måste träna extra hårt den här veckan då!

Igår så följde Robin med mig hem. Jag hade dans igår och efter den åkte vi hem till mig och vilade ett tag sen åkte vi till Håga och åt kebab. Sen när vi kom hem skulle vi kolla på de där nya programmet med Ove Sundberg "kontoret" sjukt dåligt! Sen så gick vi och la oss.
Men nu sitter jag i skolan och min lektion börjar snart så ni får ja en bra dag!

F

Haha Philip tog pappas sista kaka, så pappa blev inte så glad...

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!