Tjockis shopping.

Har inte bloggat nu på ett tag, men anledningen är min gulliga katt taylor och för jag helt enkelt inte haft någon blogglust. Men felicia har ju bloggat :D Ska till romme imorgon, wiiiie! Så sandra och jag var och handlade massor med godis idag, haha vi vet att vi är tjocka! tack för tjockis shoppingen sötnos! Ska vara uppe hela natten så har laddat med massor utav energidrickor och ska kolla på OTH. Forever alone, hehe. För annars kommer jag inte komma upp imorgon. Ska lixom upp klockan fem! men de ska bli najs att åka skidor. Aja, nu ska jag duscha.         Ha en bra kväll sötnosar!
PUSS!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!