Jossan place.

Hej hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft så mycket i skolan så jag har inte haft tid eller lust.

Men nu är jag med mina sötisar jossan och jossi just nu gör vi inte så mycket. Sitter i jossans säng med myskläder och myser. Det händer väl inte så mycket ikväll vi tar det vara lugnt och sitter och pratar lite och bara njuter av livet!
Idag har jag bara vart i skolan och efter skolan va jag och gymma med jossi och invigde mina nys träningkläder mamma köpte till mig igår. Men nu ska jag va lite social med dom här två mupparna.
Puss puss.
F

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!