Min helg

God natt.

Fredag: var jag på bio med min mormor moster och min mamma kommer inte ihåg vad filmen heter men den var ialla fall jätte tråkig den va väldigt seg. Efter bion kom Robin och vi gjorde väl Inge så mycket mer på kvällen låg och kollade på one tree Hill och mös!

Lördag: gick upp runt halv elva och gick ut och gick med jossi i spåret men de va jätte halt så det gick inte så jätte bra. Sen gick jag hem och städade och hjälpte mamma lite hemma. På kvällen följde jag och Robin med hem till mamma och pappas kompisar och åt där sen åkte vi hem och låg och kollad på tv.

Söndag: som ganska länge till tolv sen försökte jag väcka Robin och då gick vi ut på en morgonpromenad fast de va inte morgon. Vi gick fram och tillbaka till jossan/Malin för att lämna/hämta nu säsong av one tree hill, så grymt bra serie! Sen har vi har vi inte gjort så mycket mer idag.

Nu tänkte jag sova det är ju skola imorn inte alls kul efter skolan ska jag gymma sen köpa present till min älskling som fyller år på tisdag!

Sov gott god natt.
F

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!