Bästa dagen igår!

Hade en så sjukt bra dag igår! Var med mina underbara vänner. Först var vi i stan och hade det såå mys! Vi var först lite i affärer och hittade en sjukt snygg vit jeansjacka men hade inte riktigt pengar till den så smsade pappa och han sa att jag skulle köpa den och att han skulle betala den. Ååh, världens bästa. Vi köpte lunch och gick och satte oss på en gräsmatta och hade mys. Sen så fortsatte vi shoppa och jag köpte jeansjacka och en ny bh. Sen så åkte vi hem. Jag och jossan gick hem till henne och hoppade studsmatta. Sen så gick vi hem till mig och sen kom emma och frida och då åt vi middag, efter det så cyklade vi och köpte godis och vi hade med oss jossans högtalare och dunkade hög musik medans vi cyklade. Sen vare eurovisiiion!!!!! Ååh, fyfan va vi skrek. Åååh, underbara loreen. Bästa! Igår va den bästa dagen! Tack mina underbara vänner. Love you!
Nu vart det ett långt inlägg. Ha en bra söndag everybody!
Puss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!