Hej!

Kom precis hem från jossan gick hem från henne kändes som att det behövdes efter allt godis och annat igår.

Igår va jag med jossan jossi Dalina och Alexandra. Vi kollade på film först kollade vi på "this means war" sjukt bra film super rolig. Sen kollade vi på "the vow" inte alls lika bra som jag hade hoppats att de skulle vara men de kan vara för att vi såg den på så liten skärm
Med jätte långt ljud så jag får se den igen när den kommer ut sen för jag bara älskar channing tatum!

Imorse när vi vakna gjorde jag och jossan pannkakstårta tog typ två timmar att göra. Sen gick jag hem och nu ligger jag i min säng och kollar på MTV. Ikväll kommer Robin han är ledigt imorn så han sover här inatt.

Puss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!