Länge sen!

Hej!
Jag har inte orkat blogga på ett tag. Men nuhar Josefine tjatat på mig ett tag så nu tänkte jag skriva lite.

Den här skola veckan är inte som vanlig. Vi har hälsovecka vi lär oss att äta rätt och träna rätt så det blir många träningar den här veckan. Idag hade vi spinning i en timme och det va sjukt jobbigt. Efter det solade jag i 20 minuter sen tränade jag min mage lite också när jag ändå var där.
Idag handlade vi frukost också så imorn ska vi äta frukost i skolan alla tillsammans. Så de är en skön vecka. Men nu ska jag prova lite kläder och kolla vad jag ska ha på mig imorn!
Puss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!