MIN TRÄNING!

Jag tränar nästan varje dag utom fredagar och lördagar.

Varje dag efter skolan går jag till gymmet och jag börjar alltid med en halvtimme på crosstrainern för att öka min kondition och gå ner i vikt.
Sen brukar jag köra varannan gång kör jag rygg/armar och varannan gång kör jag ben/rumpa och varje gång tränar jag magen också. Finns många olika maskiner för allt man vill träna. Det är bara att hitta det som passar en själv.

Och en gång i veckan så brukar har träna karate.
Och varje söndag har jag dans träning (street jazz) jätte kul!

Det är aldrig kul med träning i början men man måste komma in i det då blir det kul till slut!

Om det är någonting mer ni undrar så är det bara att fråga!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!