Myspys

Haft så mysigt med mina fina idag! Jag gick till lina först sen så åkte vi till vh och gick runt och vänta på emma men vi åkte till skogås istället för emma tog så långt tid på sig sen åkte vi till ica och köpte mat och godis. Sen drog vi hem till mig och laga mat haha klockan typ nio! Och sen åt vi, kolla på film. Men veronika och emma drog så nu är det bara jag och linis kvar. Kollar på burlesque! Nice!
Förresten du som undrade var toppen som felicia hade på sig är min och kommer från hm . Köpt för typ två år sedan så antar att den inte finns kvar! Hihi. Hoppas ni haft en bra dag sötnosar! Puss

1 kommentarer
Postat av: Nattiiz

Fin bild! :)

2012-05-12 @ 15:49:01
URL: http://browneyedbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!