Training

Ah eftersom felicia skrev ett inlägg om hennes träning så tänkte jag att jag också kunde göra det då. Haha, jag tränar inte alls lika mycket som felicia typ ingenting alls. Jag går på ridning och sen samma dans som felicia. Men den här veckan så har jag nästan sprungit varenda dag så ska fortsätta med det och sen så har pappa köpt en roddmaskin så kommer väl träna på den när jag är hos honom. Och när vi börjar skolan igen sen efter sommarlovet så kanske jag kommer skaffa gymkort på skolan. Men eftersom jag tycker det är så otroligt tråkigt att träna då jag hellre väljer att äta godis och kolla på film så blir det ju inte så mycket träning... Haha som sagt så har jag inte tränat så mycket men jag ska verkligen köra på nu!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!